Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2009 18:08 - ПИЯНИЦА
Автор: tatiqna Категория: Поезия   
Прочетен: 404 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.10.2009 22:22


Келнер донеси бутилка,
искам аз да се напия
и със чашата уиски,
мъката си да изтрия.

Искам със дима цигарен,
да изчезне самотата,
болката да намалее,
да отвори се душата.

Искам да се изповядам,
аз пред тебе, мили Боже,
греховете да простиш ми
и не казвай, че не може.

Грешница сам, че повярвах,
в любовта и във мечтите,
грешките си пак повтарях
и затварях си очите.

Не човек, а дявол хитър,
ме понесе през мечтите,
възкачи ме до небето,
сваляше ми и звездите.

На криле на ангел мислех,
тайно аз, че намирам
и не исках да прогледна,
истината, че умирам.

Той в любов ми се кълнеше,
казваше ми "обич моя"
и аз слабата женица,
се отдадох без тревога.

Взе ми всичко и ме бутна,
там на дъното, във ада,
дето казват, че по-ниско,
само дявола си ляга.

Там потънах в нищетата,
празна, никому не нужна
и продадох си душата,
вярата ми беше чужда.

Докога тъй ще се влача,
аз из локвите на ада?
Кой на мене ще помогне?
Нямаше за мен пощада.

За предател като мене,
знам бесилка се полага,
но пък, Господ, е всевластен
и на всекиму помага.

Помогни ми, мили Боже,
покажи ми пътя верен,
аз по него пак да тръгна,
бавно, леко с ход умерен.

Към теб ръцете си  протягам,
главата  скланям до земята.
Ще се помоля, ще съм вярна,
на теб, на себе си и на СЪДБАТА.

image


Тагове:   съдба,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tatiqna
Категория: Поезия
Прочетен: 41391
Постинги: 29
Коментари: 9
Гласове: 69
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031